handdator

Visa fullständig version : längesedan...

Trelleborgaren
2006-02-28, 20:58
varför bytas inte videoklippen på www.thastrom.se:confused: . var ju flera månader sen sist?

steastu
2006-02-28, 21:15
enig enig enig

Running in the rain
2006-02-28, 21:47
ja?! varför är det så? ;/

Stoltz
2006-02-28, 22:54
slut på bootlegs ? :)

Camensky
2006-02-28, 23:25
Ska jag vara ärlig tror jag att "teamet" har rätt fullt upp med att hinna med turnén som det ser ut nu. :)

Running in the rain
2006-03-01, 00:28
Ska jag vara ärlig tror jag att "teamet" har rätt fullt upp med att hinna med turnén som det ser ut nu. :)

kan vara så...men tar det mycket tid att lägga upp en video?

Camensky
2006-03-01, 00:33
kan vara så...men tar det mycket tid att lägga upp en video?
Ja, det skulle jag vilja säga. Det är ju inte bara trycka på "lägg upp", man måste även ha klippet på just den dator som man sitter vid. Finns det inte på den måste man ha hunnit lagt upp klippet på en server innan så man kan hitta det och sedan sitta och fnula med att lägga upp den. Det är mycket som ska stämma.

Edit: OM man ens bestämt sig för vilket som ska upp...

För övrigt, vad fan, det är ju turné! Är det inte roligare att se Thåström live än att kolla i halvkass upplösning på burken? :) Det kommer inom sinom tid, nu är det turnén som gäller! :)
(Nu kommer någon tänka: Men jag såg ju honom live häromdan, vad jag vill se är något gammalt eller något annat överhuvudtaget...! På det svarar jag: Det kommer inom sinom tid, nu är det turnén som gäller! :))