Visa fullständig version : Thåström kollar Ebba Gold
HankPank
2006-03-11, 13:41
Filmklipp på Dalademokraten:
http://www.dalademokraten.se/service/ddtv/?do=play&type=quick&ID=18
hatakatten
2006-03-11, 16:00
Oj vad roligt :D
Mona_Tumba
2006-03-12, 13:06
Jag tycker det är hemsk...fasst jag e nog mest avundsjuk... :( han kunde sett oss spela Städer när jag blöder igår istället :/
MagnusAndersson
2006-03-12, 13:30
Jag tycker det är hemsk...fasst jag e nog mest avundsjuk... :( han kunde sett oss spela Städer när jag blöder igår istället :/
Jamen ni kanske inte e lika bra som ebba gold ;)
Mona_Tumba
2006-03-12, 14:12
Jamen ni kanske inte e lika bra som ebba gold ;)
Screw you Mange, vi kom faktiskt med i tidningen idag det du, det står typ Rockbandet "Rädda träd, Skjut en bäver" tänk alla som kommer garva ihjäl sig när dom läser Helsingborgs-Dagblad idag hahaha
Screw you Mange, vi kom faktiskt med i tidningen idag det du, det står typ Rockbandet "Rädda träd, Skjut en bäver" tänk alla som kommer garva ihjäl sig när dom läser Helsingborgs-Dagblad idag hahaha
haha ;> kan tänka mig det.
Mr.PinkEyes
2006-03-13, 13:08
Tomas Renfjäll, som Heavy intervjuar i början, är en gammal barndomskompis till mig. Han var där för att de säljer öl där, inget annat. (så att ni inte tror nåt ;)
The Fucking Easterbunny
2006-03-13, 16:00
tycker dalmasen som blir intervjuad e roligast
MagnusAndersson
2006-03-13, 19:44
Tomas Renfjäll, som Heavy intervjuar i början, är en gammal barndomskompis till mig. Han var där för att de säljer öl där, inget annat. (så att ni inte tror nåt ;)
Okej när vi ändå berättar om våra barndomsvänner så har en av mina gamla kompisar gjort mimikrys video till fingret i ett järnrör (eller vad den heter). Det ni cred eller? :D Okej det var dumt gjort av mig att snacka ot alla trådfacister.
StoraStyggaJohan
2006-03-13, 19:56
Okej när vi ändå berättar om våra barndomsvänner så har en av mina gamla kompisar gjort mimikrys video till fingret i ett järnrör (eller vad den heter). Det ni cred eller? :D Okej det var dumt gjort av mig att snacka ot alla trådfacister.
Fingret i ett järnrör är dökött... den e me på hjalle o heavys första skiva för heavy sjunger i dökött....
MagnusAndersson
2006-03-13, 20:11
Nja, men videon som spelades in var med mimikry,nästan helt säker.
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.