Visa fullständig version : Omröstning i Expressen
Man kan rösta om när Thåström var bäst; Ebba Grön, Imperiet eller Solo
Ebba Grön leder, men jag röstade på solo :)
Man kan även diskutera Thåströms bästa låt
http://expressen.se/index.jsp?a=544926
Adressen verkar ha blivit fel, ändra kommat till punkt. Jag röstade på solo. Dumt att inte PLP var med. De hade ju blivit överlägset sist men de hör ju ändå till.
Sultanen
2006-03-14, 13:54
Stog emellan Solo o Imperiet men valde Solo endå =)
DawnLord
2006-03-14, 14:08
Min röst föll på solo
silvertejp
2006-03-14, 14:42
Jag röstade på solo, men det är i stort sett nästan en omöjlig fråga att svara på. Imorgon tycker jag kanske att Ebba är bättre, men just idag är det solo.
Mona_Tumba
2006-03-14, 14:48
Det blri faktiskt solo, men det är jävligt svårt asså.. men jag börjasde lyssna på Ebba Grön.. sen blev det Imperiet sen Solo sen PLP sen Solo igen.. så liksom ja jusst nu är det solo
hatakatten
2006-03-14, 15:23
Hade svårt att välja mellan solo och Ebba, men valde till slut solo. Mäktig upplevelse
Trelleborgaren
2006-03-14, 15:37
utan tvekan ebba :)
ebba***grön
2006-03-14, 17:02
Ebba ,helt klart!Thåström solo e asbra och Imperiet är superbra men inget slår ebba!
solo, man blir bara bättre och bättre. nu har han 1000 bra låtar, i ebba grön hade han 100. ju mer man håller på ju fler bra låtar man har ;)
Min röst hamnade på solo!
Jag röstade på solo jag också :)
Running in the rain
2006-03-14, 19:19
skulle nog röstat på imperiet, men nån hade redan röstat på min dator ;S
Det fick bli solo, efter gårdagens upplevelse.
StoraStyggaJohan
2006-03-14, 19:39
solo, man blir bara bättre och bättre. nu har han 1000 bra låtar, i ebba grön hade han 100. ju mer man håller på ju fler bra låtar man har ;)
känns lite överdrivet me 100 låtar iom att han nog inte gjort mer än 250-300 låtar totalt under karriären.. och under ebba kanske 35-45
greenday
2006-03-14, 20:10
Ebba, inget snack om saken!
känns lite överdrivet me 100 låtar iom att han nog inte gjort mer än 250-300 låtar totalt under karriären.. och under ebba kanske 35-45
du fattar ju principen iaf, du behöver inte haka upp dig på sånt :p
skalmansskalle
2006-03-14, 21:56
Ja, jag förstod inte det där riktigt. Liten? Främling överallt och Precis som ni är de enda låtarna jag kan komma på.
Inte heller förvånande att hon tycker att Fanfanfan är den bästa låten vilket vilket thåström fan som helst kan bekräfta att den inte är.
Röstade på Solo. Dels kanske det är för att det ligger mer med mig i tiden när Ebba började spela så var jag inte ens påtänkt dels för att det jag har hört av Ebba, kan inte säga att det är speciellt mycket faktiskt inte tilltalar mig alls speciellt mycket. Sen när det kommer till Imperiet så har jag inte heller här hört så mycket av den musiken. Kalla mig Thåström färsking.
DawnLord
2006-03-15, 10:31
Inte heller förvånande att hon tycker att Fanfanfan är den bästa låten vilket vilket thåström fan som helst kan bekräfta att den inte är.
Röstade på Solo. Dels kanske det är för att det ligger mer med mig i tiden när Ebba började spela så var jag inte ens påtänkt dels för att det jag har hört av Ebba, kan inte säga att det är speciellt mycket faktiskt inte tilltalar mig alls speciellt mycket. Sen när det kommer till Imperiet så har jag inte heller här hört så mycket av den musiken. Kalla mig Thåström färsking.
Du är ursäktad ;)
Klart att det blir en annan grej om man knappt hört en viss artist.
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.