handdator

Visa fullständig version : Tröja med eget Thåström tryck.

Mona_Tumba
2006-03-15, 16:41
Tänkte om det e några här som e med på att vi trycker upp en del tröjor som vi röstar fram vad vi sak ha för motiv på.. det blir ju billigare om man trycker många.. hade varit kul med en typ "Forumet" tröja eller nånting, här är ju ändå en hel del medlemmar, så så värst dyrt lär det ju inte bli. Nån som är intresserad?

silvertejp
2006-03-15, 17:06
Det skulle va kul som fan :D Nånting med forumet ja =) häftigt ;)

Camensky
2006-03-15, 17:12
"I vilket fall som helst, ska du med dem hem. Till Himmelmora, Cam!" ska det stå på den, va?

TNT
2006-03-15, 17:32
mycket bra idé! skulle vara jätteroligt! :)

Mona_Tumba
2006-03-15, 17:40
"I Fucked Tumba"

tycker jag det ska stå :p

silvertejp
2006-03-15, 17:40
"I Fucked Tumba"

tycker jag det ska stå :p
Fan va många ex man måste trycka upp då! hahaha

skalmansskalle
2006-03-15, 19:16
ja. men inget töntigt tryck som t ex camenskys förslag osv det ska vara något med thåis ( antar att ni inte var seriösa )

StoraStyggaJohan
2006-03-15, 19:20
ja. men inget töntigt tryck som t ex camenskys förslag osv det ska vara något med thåis ( antar att ni inte var seriösa )
'
Det är ju från om black jim, bara att camen gjort om kam till cam.. för att göra honom själv lite stolt;)

men jag tycker vi ska hat nåt mer... ja... personligt thåströmskt...

+ ja.. dom är oseriösa:P

StoraStyggaJohan
2006-03-15, 19:20
TYP: Det va thå, som kom från himlen sänt! eller "... han, som kom..."

Mona_Tumba
2006-03-15, 19:33
Ja riktigt svårt är det att välja... men ett coolt citat hade varit fräsigt tycker jag..

FrånHimlenSänt
2006-03-15, 19:37
TYP: Det va thå, som kom från himlen sänt! eller "... han, som kom..."

Haha, ja, ha med från himlen sänt. :p
Nä, men allvarligt talat, det skulle vara skoj att trycka upp något. :)

Plar62
2006-03-15, 19:59
Tänkte på detta. Rann det ut ur sanden?

http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/kanske.jpg
http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/framsida_copy.jpg

Mona_Tumba
2006-03-15, 20:01
Tänkte på detta. Rann det ut ur sanden?

http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/kanske.jpg
http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/framsida_copy.jpg

Fan det va min tröja ju, haha hade du kvar dom Plar? jao det ran väl ur sanden misstänker jag.. men ja det kommer upp igen ju :)

Plar62
2006-03-15, 20:02
Fan det va min tröja ju, haha hade du kvar dom Plar? jao det ran väl ur sanden misstänker jag.. men ja det kommer upp igen ju :)

Bra saker sparar jag...:)

Camensky
2006-03-15, 20:35
'
Det är ju från om black jim, bara att camen gjort om kam till cam.. för att göra honom själv lite stolt;)
Vadå, det är ju så det är! Lyssna bara, tyvärr är det felprintat i bookleten så jag har styrt upp det rätta så ni vet.

FrånHimlenSänt
2006-03-15, 20:37
Det är bra det, Camen! ;)

Mona_Tumba
2006-03-15, 20:39
Vadå, det är ju så det är! Lyssna bara, tyvärr är det felprintat i bookleten så jag har styrt upp det rätta så ni vet.

Jag behöver vara med i Mona_Tumbas slim club ska det stå på tröjan,

Camensky
2006-03-15, 20:41
Personligen tror jag att en rad från Brev till 10:e våningen hade kunnat funka:
"Det känns som 100 år sen, eller om det var igår..."

Den säger mycket tycker jag.
Eller kanske:
"Ska det smälla ska det smälla till jukeboxrock'n'roll."

najziganeo
2006-03-15, 20:47
"Vi har aldrig vetat vad vi håller på med så det spelar inte så stor roll"

Kul Idé =)

T-800
2006-03-15, 20:55
En cool bild är den som är i slutet av "Animals"-videon när Thåström ler brett med ett glas champagne i handen.

MVH
//T-800

Niklas
2006-03-15, 21:22
Den här har jag som bakgrund, givetvis bättre gjord, men
ta den bilden på hans ansikte och sen den texten under kanske?

Pimme_
2006-03-15, 21:24
jävligt bra i de!!..

zandian
2006-03-15, 21:49
jag skulle trycka "det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal" :D

greenday
2006-03-15, 21:59
jävligt bra idé!!!

thehaters
2006-03-15, 23:03
Flyktsoda- ta mig i land?

Lugi
2006-03-15, 23:31
Miljonär utan en spänn, Jag e tjuv i mitt eget hem? eller ngt annat från den låten kanske?

Camensky
2006-03-15, 23:32
"Jag är så trött på den fria världen, den har förlorat alla värden."
"Det är konstigt, nåt jag inte förstår."
"Jag kan inte leva utan dig."
"Jag älskar skuggan på Blå himlen bar."
"Jag är en idiot."
"För din kropp och själ, för nationens väl: hör på mig!"

Ja, det är bara välja. Visst, några är skrivna av Stry men shit the same.

Hazean
2006-03-15, 23:39
Jag tycker att "Jag är en idiot" är den bästa hittils, eller "Kan nån släcka den där jävla lampan".

Limonlove
2006-03-16, 00:43
"du ska va president"

FrånHimlenSänt
2006-03-16, 00:45
"Det var vi som föddes nån gång på den tysta tiden"
"Hejhejhej, vill du bli min vän?"

DawnLord
2006-03-16, 02:46
Kul idé

3 snabba förslag :

FRAMSiDA 1
http://www.ninjus.com/thastrom/fram1.jpg

FRAMSiDA 2
http://www.ninjus.com/thastrom/fram2.jpg

FRAMSiDA 3
http://www.ninjus.com/thastrom/fram3.jpg

BAKSiDA
http://www.ninjus.com/thastrom/bak.jpg

Boobiegirl
2006-03-16, 10:11
den sista 8D

Pepe
2006-03-16, 10:35
jag skulle trycka "det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal" :D
Jag sitter just nu iklädd en sådan hoodie. Och den ÄR cool. Köptes på den turnen.

najziganeo
2006-03-16, 16:48
Framsida: "TYST FÖR FAN"
Baksida: "Thåström.se/forum"

zanorgan
2006-03-16, 17:01
Ja riktigt svårt är det att välja... men ett coolt citat hade varit fräsigt tycker jag..
jo ett citat tycker ja de ska va... har ett förslag_ konsumera mig, konfiskera mig, konvertera mig
(början till xplodera mig);)

hatakatten
2006-03-16, 17:37
Coolt med det här "Kan nån släcka den där jävla lampan" XD
Och så kan man ju ha sådär adressen på ryggen eller nåt, lite reklam :D

makkke
2006-03-16, 17:54
tycker stora ansiktstryck är mycket fult, kan man inte köra ett lite mindre typsnitt på texten och utan nåt stort (ansikts)-tryck som liknar alla andra gamla konserttröjor....

Mona_Tumba
2006-03-16, 18:04
Att där är en länkt till forumet är OTROLIGT givet tycker jag, hoppas ni håller med mig om det...

Plar62
2006-03-16, 18:22
Att där är en länkt till forumet är OTROLIGT givet tycker jag, hoppas ni håller med mig om det...

Måste fråga. Varför är det givet?
Jag håller absolut inte med om en länk på en ev tröja. Fattar inte vitsen med det.

Och själv anser jag att man skall fixa den ev tröjan under Thåström Sällsällskapets fana....

Träsoppa
2006-03-16, 18:29
Här kommer ett par tester jag gjorde nyss. Tänkte försöka få med Thåströmsällskapet, samtidigt som den håller stilen från senaste plattan. Lite "Mannen som blev en gris" blev det ju också, i och med att jag ritade den där pilen på baksidan.

Bilderna: (Lånade dina grunder, Dawnlord, hoppas det är lugnt!)

http://hem.bredband.net/ani-men/framsida.jpg
http://hem.bredband.net/ani-men/baksida.jpg

FrånHimlenSänt
2006-03-16, 18:30
Hey, de var ju faktiskt rätt snygga, ju! :D

Mona_Tumba
2006-03-16, 18:39
Måste fråga. Varför är det givet?
Jag håller absolut inte med om en länk på en ev tröja. Fattar inte vitsen med det.

Och själv anser jag att man skall fixa den ev tröjan under Thåström Sällsällskapets fana....

För att det hade varit otroligt kul om vi som hände på forumet, dom flesta är här åtminsotne en gång om dagen hade haft en gemensam sak, fan va kul om man är ute på stan o ser nån med en Forum tröja så bara då kan man liksom direkt gå fram o hälsa på dom osånt, hade varit världens najs ju.

Plar62
2006-03-16, 18:54
För att det hade varit otroligt kul om vi som hände på forumet, dom flesta är här åtminsotne en gång om dagen hade haft en gemensam sak, fan va kul om man är ute på stan o ser nån med en Forum tröja så bara då kan man liksom direkt gå fram o hälsa på dom osånt, hade varit världens najs ju.

Dom som kommer att köpa tröjan är väl till 99,9% forumfolk o då lär dom vara igenkända på tröjans utformning, mao så är väl forumets adress ointressant och en onödig kostnad...

ezco
2006-03-16, 19:02
Dock kan väl en adress få fler som ser tröjorna intresserade, och så kikar de kanske in här :)

Plar62
2006-03-16, 19:13
Dock kan väl en adress få fler som ser tröjorna intresserade, och så kikar de kanske in här :)

Då får väl ansvariga pynta......Tycker fortfarande att det skall vara genom Sällskapet o inte forumet om det nu skall vara ngn tröja..... Må väl vara fan så mycket bättre o "marknadsföra" Sällskapet.....

zanorgan
2006-03-16, 21:38
jo men de behövs nog ingen adress på tröjan, om de e vår egen stil så känner man ju igen den även om det inte är ngn adress...

Parlophone
2006-03-16, 22:53
Måste ju stå "Det är ni som är dom konstiga det är jag som är normal" på dom iaf..
Eller kanske:
Alla har fel: Jorden är platt!
Flyktsoda,ta mig iland!
We're only in it for the drugs!
Miss Huddinge 72 + den här bilden! http://hem1.passagen.se/ebbagron/bilder/3.jpg

Tyst för fan!
Ingen sjunger blues som Joakim Thåström!
Jag är en idiot!
Jag önskar dig allt vackert för du är det bästa som jag vet, Thåström!

Nåt sånt kanske..

DawnLord
2006-03-17, 03:14
Här kommer ett par tester jag gjorde nyss. Tänkte försöka få med Thåströmsällskapet, samtidigt som den håller stilen från senaste plattan. Lite "Mannen som blev en gris" blev det ju också, i och med att jag ritade den där pilen på baksidan.

Träsoppa, jag stal ju själv grunderna från ett tidigare inlägg...

Men seriöst nu.. Varför skall vi etablera 2 sidor???
Detta forumet där vi faktiskt är, är väl endå det ställe som vi skall göra reklam för.

Men det skall vara minst två av allt. 2 sidor, 2 forum, 2 hubbar, 2irc-kanaler.
Kan vi inte samlas på ett ställe och bara vara en lycklig familj som gillar Thåström och liknande saker.

Inte för att det verkar bli något med tröjtryck för alla har en egen åsikt om vad det skall vara och vad det skall stå på. Och ingen verkar kunna enas om något.

Jag röstar stenhårt för att thastrom.se bör lyftas fram....

Marukusu-san
2006-03-17, 03:20
Jag röstar stenhårt för att thastrom.se bör lyftas fram....

Håller helt med.

MagnusAndersson
2006-03-17, 10:33
Håller helt med.

Jag ska då inte betala för att göra reklam för denna sida. Möjligt är väl att jag kan pynta upp för en sällskapströja.

T-800
2006-03-17, 12:15
Enligt min mening så är det bara fult med webadresser på tröjor. Av förslagen som presenterats hittills är Träsoppas det som är tänkbart för min del. Men fonten och texten på baksidan bör ändras.

MVH
//T-800

silvertejp
2006-03-17, 14:20
Jag tyckte väldigt mycket om Träsoppas tröja, snyggt med "Jag är en idiot" på baksidan och snygg bild på framsidan =)

DawnLord
2006-03-17, 15:30
Jag tycker fortfarande att det är konstigt att prata om sällskapet på detta forumet.
Trots detta anser jag att träsoppas framsida var råsnygg....!!!!

MagnusAndersson
2006-03-17, 16:09
Jag tycker fortfarande att det är konstigt att prata om sällskapet på detta forumet.

Varför? Är det inte konstigare att snacka om irc på dett forum?

skalmansskalle
2006-03-17, 16:22
sluta snacka sällskapet här, håll er till er egen sida.

Träsoppa
2006-03-17, 17:24
Sååå, bör jag testa ändra fonten och liknande på ryggtrycket?

Plar62
2006-03-17, 17:48

DawnLord, varför är det konstigt? Det om ngt här är väl Thåströmrelaterat, så jag förstår inte din negativa hållning till det hela. Ge mig oxå ett jäkla bra argument varför du så gärna vill ha detta forums adress på en tröja... Jag skall vara helt ärlig och säga att jag fattar inte varför ni är så på att ha det....Är en gåta...

Måste Edita en gång: Sen så diskuteras väl inte Sällskapet så mycket här. Var jag som nämnde det i ett inlägg som innehöll ett förslag på en ev tröja. Var väl förslag "ni" ville ha?

Plar62
2006-03-17, 17:51
sluta snacka sällskapet här, håll er till er egen sida.
Lika patetiskt som att jag skulle säga att du skall sluta snacka Hultsfred och hålla dig deras sida............Så jag bryr mig alltså noll om ditt inlägg........

MagnusAndersson
2006-03-17, 18:06
Lika patetiskt som att jag skulle säga att du skall sluta snacka Hultsfred och hålla dig deras sida............Så jag bryr mig alltså noll om ditt inlägg........

Tack Plarre nu slapp jag skriva det.

Vill även passa på att påpeka att thåströmsällskapet NATURLIGTVIS inte motarbetar thastrom.se. Det finns nog utrymme för båda.... :D

Felitchia
2006-03-17, 18:18

Dyngsnygg tröjja , enligt min mening !

skalmansskalle
2006-03-17, 19:03

Och?:eek: :eek: :eek: :eek:

Alla på denna sidan är inte med i något thåströmsällskapet så det är lite onödigt att diskutera om det ska stå något om det på tröjan. Det kan ni ju lika gärna diskutera på eran sida som verkar ha så många medlemmar..

Plar62
2006-03-17, 19:10

Alla på denna sidan är inte med i något thåströmsällskapet så det är lite onödigt att diskutera om det ska stå något om det på tröjan. Det kan ni ju lika gärna diskutera på eran sida som verkar ha så många medlemmar..

Fattar du dåligt! Jag har väl inte diskuterat Thåströmsällskapet, var ju för 17 ett förslag. O det är långt ifrån att diskutera! Är inte sidan som skall ha medlemmar utan föreningen......

Plar62
2006-03-17, 19:12

Träsoppa, Okej...;)

MagnusAndersson
2006-03-17, 19:13

Och alla ska inte till hultsfred på denna sida... Keep on talking..... Förresten han som startade denna tråd råkar ju sitta i styrelsen för sällskapet därav spekulationerna från vissa att t shirten skulle ha något med sällskapet att göra. Sällskapet har inte diskuterat om hurvida vi ska trycka upp tshirts. I alla fall så håller Thåströmsällskapet sitt första styrelsemöte irl den 8 april i Stockholm.

Träsoppa
2006-03-17, 20:37
Träsoppa, Okej...;)

Och med det menar duu? :D
Funderar faktiskt på att ändra lite på texten där på framtrycket.

Plar62
2006-03-17, 20:42
Och med det menar duu? :D
Funderar faktiskt på att ändra lite på texten där på framtrycket.

:) ...Att det ser bra ut...men trycket på framsidan behövs väl inte? Baksidan oxå ok.. Är en smak med texten där..antingen; Jag är..... eller så Kan ingen släcka.... Jag föredrar den sista lite mer :) ... Är ju ett bra citat som ramla ur hans käft under spelning...

Träsoppa
2006-03-17, 20:53
Ja jo det har du rätt i. :) Får testa göra ett alternativ till baksidan så fort som möjligt.

DawnLord
2006-03-18, 02:25
Varför? Är det inte konstigare att snacka om irc på dett forum?
IRC kanal med anknytning till Thåström rätt o slätt efterfrågades.
Min frågeställning är huruvida vi skall diskutera ett tryck som framhäver 'Sällskapet' på ett annat forum.
Sällskapet har ett eget forum mig veteligen.

Återigen tycker jag att träsoppas förlsag är råsnyggt.
Till o med med texten Sällskapet.

DawnLord
2006-03-18, 02:26
DawnLord, varför är det konstigt? Det om ngt här är väl Thåströmrelaterat, så jag förstår inte din negativa hållning till det hela. Ge mig oxå ett jäkla bra argument varför du så gärna vill ha detta forums adress på en tröja... Jag skall vara helt ärlig och säga att jag fattar inte varför ni är så på att ha det....Är en gåta...

Måste Edita en gång: Sen så diskuteras väl inte Sällskapet så mycket här. Var jag som nämnde det i ett inlägg som innehöll ett förslag på en ev tröja. Var väl förslag "ni" ville ha?

massupp****a mig fel....
url eller inte är orelevant, men om det nu skall diskuteras en adress känns thastrom.se mer naturligt att diskutera just på thastrom.se

Återigen tycker jag att träsoppas förlsag är råsnyggt.
Till o med med texten Sällskapet.

MagnusAndersson
2006-03-18, 02:46
[QUOTE=DawnLord]IRC kanal med anknytning till Thåström rätt o slätt efterfrågades.
Min frågeställning är huruvida vi skall diskutera ett tryck som framhäver 'Sällskapet' på ett annat forum.

När jag läste ditt inlägg så läste jag det som att det var fel att diskutera sällskapet på detta forum vilket jag reagerade mot. Har jag missuppfattat ditt tidigare inlägg ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Som jag skrev tidigare så har inte sällskapet diskuterat ämnet om en tshirt. Vad beträffande en forums t-shirt är väl dom som är intresserade manade att ordna detta. Själv tycker jag att idén är ¨så lagom häftig men det e ju bara min ringa åsikt. Nej diskutera på om irc du dawnlord så diskuterar jag vidare om sällskapet och vill folk debattera allt mellan helmut och texttolkningar är dom välkomna att bli medlemar på sällskapets forum. Adressen är www.thastromsallskapet.se

DawnLord
2006-03-18, 03:34
[QUOTE=DawnLord]IRC kanal med anknytning till Thåström rätt o slätt efterfrågades.

När jag läste ditt inlägg så läste jag det som att det var fel att diskutera sällskapet på detta forum vilket jag reagerade mot. Har jag missuppfattat ditt tidigare inlägg ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Som jag skrev tidigare så har inte sällskapet diskuterat ämnet om en tshirt. Vad beträffande en forums t-shirt är väl dom som är intresserade manade att ordna detta. Själv tycker jag att idén är ¨så lagom häftig men det e ju bara min ringa åsikt. Nej diskutera på om irc du dawnlord så diskuterar jag vidare om sällskapet och vill folk debattera allt mellan helmut och texttolkningar är dom välkomna att bli medlemar på sällskapets forum. Adressen är www.thastromsallskapet.se
MagnusAndersson kom in i kanalen o snacka lite... :D skämt åsido
Men jag skulle gärna vilja ha förklarat varför man kan tänka sig att lägga ut pengar på ett tryck med sällskapets url på men inte thastrom.se.
Sen undrar jag lite över skillnaden på sällskapet och thastrom.se
vad är tanken?
för jag ser ju att folk är mer aktiva här än på sällskapet.

Plar62
2006-03-18, 10:07
[QUOTE=MagnusAndersson]
vad är tanken?
för jag ser ju att folk är mer aktiva här än på sällskapet.

DawnLord, inte för at jag vill ha en diskussion om Thåström.se kontra Thåströmsällskapet, o därigenom bli totalt OT. :) Men Sällskapet är inte ett forum, det måste ni ha klart för er, utan en ideel förening vars mål står i dess Stadgar. Att det för tillfället finns ett forum där kom sig av att detta forum släcktes ner för en tid sen och då skapades ett substitut på Sällskapets sida. Om det är rätt eller inte att ha ett forum där, eller om gästboken skall tillbaka, har ventilerats åtskilliga gånger där så den som lever får se....;)

PapaSan
2006-03-18, 10:44
Appropå t-shirt's, om det var någon som tittade på "postkods miljonären" TV4 (jag vet, jag har inget liv...) igår så såg man flera gånger en kille med en Thåström t-shirt, "den röda" såg det ut att vara. Rätt ballt....Eller inte:rolleyes:

MagnusAndersson
2006-03-18, 11:44
[QUOTE=DawnLord MagnusAndersson kom in i kanalen o snacka lite... :D skämt åsido
Men jag skulle gärna vilja ha förklarat varför man kan tänka sig att lägga ut pengar på ett tryck med sällskapets url på men inte thastrom.se.
vad är tanken?
för jag ser ju att folk är mer aktiva här än på sällskapet.[/QUOTE]

Jag tror att plarre ringade in svaret ganska bra. Anledingen att jag har hellre en tshirt med sällskapet är att det är en förening och inte en vanlig hemsida med forum som thastrom.se är. Vi kan ta en liknelse mellan tex Brynäs och aftonbladet.se vilken tror du jag köper en tshirt från? Föreningen Brynäs eller hemsidan ab.se? Vill ju även påpeka att det kan förekomma lokala varianter på det tex Frölunda kontra gp.se (kan vara på sin plats att förklara det för ev frölundaiter;))

DawnLord
2006-03-18, 12:26
Jag tror att plarre ringade in svaret ganska bra. Anledingen att jag har hellre en tshirt med sällskapet är att det är en förening och inte en vanlig hemsida med forum som thastrom.se är. Vi kan ta en liknelse mellan tex Brynäs och aftonbladet.se vilken tror du jag köper en tshirt från? Föreningen Brynäs eller hemsidan ab.se? Vill ju även påpeka att det kan förekomma lokala varianter på det tex Frölunda kontra gp.se (kan vara på sin plats att förklara det för ev frölundaiter;))
Nu gjorde du bort dig. Du kan inte använda Brynäs och Frölunda som exempel då jag inte förstår mig på sport. :D

Korpen
2006-03-18, 12:40
Appropå t-shirt's, om det var någon som tittade på "postkods miljonären" TV4 (jag vet, jag har inget liv...) igår så såg man flera gånger en kille med en Thåström t-shirt, "den röda" såg det ut att vara. Rätt ballt....Eller inte:rolleyes:

Är du säker på att det var en kille? :p

PapaSan
2006-03-18, 20:36
Hmmm..neh det är jag iofs inte, tyckte att det SÅG ut som en kille men sure, jag kan ha fel. :p

FrånHimlenSänt
2006-03-18, 21:04
Ja, du hade så fel så, PapaSan. Det var jag som kom FrånHimlenSänt! :D

Tack förresten, för att du tycker att jag ser ut som en kille. :rolleyes:

skalmansskalle
2006-03-18, 22:06
varför använder ni hultsfred som ett exempel? lär er argumentera för er sak. hejhop :rolleyes:

Prowler
2006-03-19, 00:19
Dawnlords exempel var bra förutom att det känns lite sådär att ha skivomslag + citat från en annan skiva än den på bilden. men har man stålar så kan man väl trycka en tröja per omslag, med både omslaget + ett citat från just den skivan.

Camensky
2006-03-19, 01:39
"Mina tankar är vapen som slåss."

DawnLord
2006-03-19, 03:03
Dawnlords exempel var bra förutom att det känns lite sådär att ha skivomslag + citat från en annan skiva än den på bilden. men har man stålar så kan man väl trycka en tröja per omslag, med både omslaget + ett citat från just den skivan.
Sanning
Eller välja en enda skiva

RadioThåström
2006-04-21, 20:29
varför inte:
denna kung utav punk
eller
det är hel elit, det är Thåström. ?

pimmelina
2006-04-22, 11:20
"THÅSTRÖM
du e religion"

thehaters
2006-04-22, 19:08
flyktsoda - sätt mig i brand

Det Glittrar
2006-04-22, 19:15
alla vill till himlen, men vi är redan där och nån schysst bild till det, kanske?

Daniel
2006-04-22, 21:59
hur många förslag har de kommit nu egentligen? typ femtio börjar de inte bli dax för er och enas nu haha ;)

ch00057290
2006-04-22, 23:56
Kul idé det här.

Vad sägs om

Framsida: Jag är förlorad i kriget med mig själv
Baksida: Flyktsoda ta mig i land

Luvi
2006-04-23, 01:12
Kul idé det här.

Vad sägs om

Framsida: Jag är förlorad i kriget med mig själv
Baksida: Flyktsoda ta mig i land

hellre att citaten var på två olika tröjor isf.

ch00057290
2006-04-23, 01:34
hellre att citaten var på två olika tröjor isf.

Jo du kanske har rätt. Eller jag vet inte.

FrånHimlenSänt
2007-01-05, 01:53
Blev det något av t-shirten? :p

Mona_Tumba
2007-01-05, 09:07
Hej gamla vännen, att du drog igång denna gamla tråden igen sen kom ajg frånhimlensänt tillbaks jusst idag o jag e typ bakfull o väldigt trött hoppas du ahft en bra jul o nyår

FrånHimlenSänt
2007-01-05, 13:08
Haha, okaj. Ja, jag bara tittade igenom den här tråden och ville veta vad som hände med t-shirten.:p
Har haft en bra jul och nyår, själv?

Mona_Tumba
2007-01-06, 15:47
Haha, okaj. Ja, jag bara tittade igenom den här tråden och ville veta vad som hände med t-shirten.:p
Har haft en bra jul och nyår, själv?

det va fakitkst väldigt mycket ångest denna julen, det var hemskt men men :/

EBBA_SVART
2007-03-21, 21:57
Istället för att bråka så kan ju var och en av er pyssla lite hemma och göra sin egen Thåström tröja. Det enda som behövs är en tröja, stryka-på-papper (finns på Clas Ohlson), dator+skrivare och lite fantasi. :D

Niklas
2007-03-21, 22:14
Istället för att bråka så kan ju var och en av er pyssla lite hemma och göra sin egen Thåström tröja. Det enda som behövs är en tröja, stryka-på-papper (finns på Clas Ohlson), dator+skrivare och lite fantasi. :D

vilken text är det på baksidan?=)

EBBA_SVART
2007-03-21, 22:18
texten till Älska Dig Själv