Visa fullständig version : Gästartister
Thåström ska ju på turné i sommar och det kan ju tänkas att det dyker upp någon gästartist.
Vem skulle ni vilja se och vilken låt skulle de i så fall framföra?
pulshuvud
2006-05-03, 22:02
Stry och thåström vore ju inte helt fel
vad pojkar vill ha skulle jag vilja se isåfall
Parlophone
2006-05-03, 22:03
Kajsa Grytt är ju ett måste..Bara vi står ut.. Känns som att det kan bli så också.
Ett annat alternativ,som dock inte är lika troligt, är ju Fjodor. Det skulle va häftigt!
I Göteborg: Gästartist: Freddie Wadling.....Låt: Levande Begravd......Orginalgrupp: Liket Lever( med bla Freddie W....) Visst har Thåström kört låten tidigare på någon solokonsert?
han körde den väl på nåt jubileum av nåt slag.
Jag hade velat höra Thåström och Johan Johansson sjunga Polsk Schlager, gärna akustiskt =)
Camensky
2006-05-04, 08:06
I Göteborg: Gästartist: Freddie Wadling.....Låt: Levande Begravd......Orginalgrupp: Liket Lever( med bla Freddie W....) Visst har Thåström kört låten tidigare på någon solokonsert?
När en musikaffär i Stockholm firade jubileum. Jag har alltid koll på vad den heter men nu har jag fått en black-out här, ligger på Skånegatan iaf. Ah, Petsound heter stället.
Samma dag träffade jag Thåström på Söder.
Camensky
2006-05-04, 08:08
Själv vill jag höra Thåström och Pelle Ossler sjunga nåt tillsammans, det skulle vara kanon.
BobboViking
2006-05-04, 09:38
Ja fyfan, POLSK SCHLAGER vill vi höra!
The Fucking Easterbunny
2006-05-04, 09:59
thåström å springsteen, å springsteen ska ju ut på turné i sommar, eller varför inte eddie vedder, han e ju oxå ute å åker med sitt band. eller kungen, han bor ju ändå i stockholm
Ja fyfan, POLSK SCHLAGER vill vi höra!
Mh känns som om Thåström skulle kunna göra den bättre, sen gör det ingenting om Johan Johansson är med heller...
Främling Överallt
2006-05-04, 14:19
Jag skulle vilja höra Thåström ihop med det legendraiska punkbandet Cosa Nostra alt Asta Kask....det skulle få vilken lam som helst att dansa
Mr.PinkEyes
2006-05-04, 18:24
Thåström och Ulf Lundell: Var e vargen? På Tanto givetvis.
hatakatten
2006-05-04, 18:33
Stry skulle vara rolig..
MagnusAndersson
2006-05-04, 18:56
Thåström och Wiehe är aldrig fel på tantolunden. Eller varför inte att thåström gästar mikael wiehe på sandvikens bibliotek på lördag ;)
pimmelina
2006-05-04, 19:11
lägger min röst på Grytt, bara vi står ut. lätt.
Camensky
2006-05-05, 10:59
Jag tror Laleh skulle kunna göra något jävligt intressant... Såg henne på Grammisgalan och då var hon ju rätt bra, annars nöjer jag mig rätt bra med Ulke eller Stefan Sundström.
Ett annat alternativ,som dock inte är lika troligt, är ju Fjodor. Det skulle va häftigt!
o ja..de vore riktigt häftigt, annars skulle ju inte thorsten flinck heller vara helt fel...
Främling Överallt
2006-05-05, 18:19
En grej som hade varit otroligt stort hade ju vart att ha Totta Näslund (R.I.P.) som gästartist men det kan ju bli lite svårt...två väldigt stora röster hade det vart iaf...
Det skulle ju kunna hända iaf här i borlänge under Peace and love att thåström och Dag vag kör något ihop eftersom dom spelar här under peace and love,det skulle uppskattas tror jag =)
Intressant! De har ju turnérat ihop tidigare så det finns nog en ganska bra chans att Thåström gästar Dag vags spelning eller tvärtom.
Jag är riktigt sugen att åka på Peace and love. Saken blir ju inte sämre av att Dia Psalma ska dit heller.
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.