handdator

Visa fullständig version : Videoklipp med Imperiet?

1973
2006-06-14, 16:22
Hej alla Thåström fans!!

Jag undrar om någon har videoklipp med Imperiet att dela med sig av, jag har inget direkt att byta med, tyvärr!!

Växte upp med Imperiet och älskar fortfarande bandet, skulle vilja se dom igen (på min dator åtminstone). Har sett dom "live" en gång på avskedsturnen '88 och lär väl aldrig få se dom igen tyvärr. Några videklipp skulle dock sitta fint, så om någon har något att dela med sig av så, snälla!!

Mvh/1973

Tusse
2006-06-14, 16:29
Hej alla Thåström fans!!

Jag undrar om någon har videoklipp med Imperiet att dela med sig av, jag har inget direkt att byta med, tyvärr!!

Växte upp med Imperiet och älskar fortfarande bandet, skulle vilja se dom igen (på min dator åtminstone). Har sett dom "live" en gång på avskedsturnen '88 och lär väl aldrig få se dom igen tyvärr. Några videklipp skulle dock sitta fint, så om någon har något att dela med sig av så, snälla!!

Mvh/1973

Det finns en tråd med olika Thåströmklipp. Där finns några med Imperiet :)

http://web2258.asterix.kontrollpanelen.se/forum/showthread.php?t=1713

1973
2006-06-14, 17:56
Hej!

Tack, har laddat ner i den närmaste allt ifrån den länken (man blir ju överlycklig :). Undrar om någon har "Bibel" live med Imperiet har sett det klippet nån gång uppe på det här formumet.

"Jag Tittar på TV" från Liseberg '99 fy fan va' bra!!

Mvh/1973

pulshuvud
2006-06-15, 00:07
Hej!

Tack, har laddat ner i den närmaste allt ifrån den länken (man blir ju överlycklig :). Undrar om någon har "Bibel" live med Imperiet har sett det klippet nån gång uppe på det här formumet.

"Jag Tittar på TV" från Liseberg '99 fy fan va' bra!!

Mvh/1973
har du msn kan du adda mig på Pulshuvud@hotmail.com så skickar jag den över msn annars kan jag maila över den till dig

1973
2006-06-15, 11:37
Hej!

Lägger till dig på min MSN, min adress är marcusanderzon@hotmail.com så vet du vem jag är.

Mvh/1973

Kalläää
2006-06-15, 11:46
har du msn kan du adda mig på Pulshuvud@hotmail.com så skickar jag den över msn annars kan jag maila över den till dig
Orkar du skicka till fler? Vore jävligt nice i så fall, addar dig iaf:)
( Kalle_frithiof@hotmail.com)