Visa fullständig version : Den frusna leoparden
Thåström_Ebba_91
2006-07-27, 23:25
Hej!
Nån som vet vart man kan köpa Den frusna leoparden? Skulle kunna ge rätt så mycket för den. Måste bara se den!!
Hej!
Nån som vet vart man kan köpa Den frusna leoparden? Skulle kunna ge rätt så mycket för den. Måste bara se den!!
jooockeejacobsson@hotmail.com adda mig på msn, så kan vi diskutera priset...
jooockeejacobsson@hotmail.com adda mig på msn, så kan vi diskutera priset...
PRISET??
Du kan få 50 kronor för portot....
PRISET??
Du kan få 50 kronor för portot....
Snackade inte med dig..... & säljer den inte till dig för alla pengar i världen heller :D
& säljer den inte till dig för alla pengar i världen heller :D
hehe, nej sälja den ska du inte göra...men om du har den på vhs eller DVD skulle du inte kunna bränna den eller "rippa" (?) den då...är beredd att köpa en kopia till överpris.
hehe, nej sälja den ska du inte göra...men om du har den på vhs eller DVD skulle du inte kunna bränna den eller "rippa" (?) den då...är beredd att köpa en kopia till överpris.
Har du msn?
Har du msn?
Kalle_frithiof@hotmail.com
Har du msn?
Om det handlar om en dvd-kopia, för en rimlig penning, får man ställa sig i ledet då?
thehaters
2006-07-28, 17:48
ja ansluter mig till ledet också isåfall:D
Lägg till mig på msn bara, så diskuterar vi... jag ger inga garantier på att jag säljer den :P
jooockeejacobsson@hotmail.com
Skriver igen, bara lägg till på msn.. så snackar vi där, orkar inte skriva på forumet.., blir lättare på msn :)
Skriver igen, bara lägg till på msn.. så snackar vi där, orkar inte skriva på forumet.., blir lättare på msn :)
Kanoners! Ska ta en matbit först, man vill ju inte göra affärer på tom mage;)
thehaters
2006-07-29, 11:10
e på resande fot:D addar dig om en vecka när ja e hemma igen
Mona_Tumba
2006-07-29, 15:33
Jag skulle väl kunna ta 50kr för den då på dvd och med ett fint omslag :)
fasst bara så ni vet så är det ingeen bra film aallls! ^^ man ska vara stark om man orkar se hela
najziganeo
2006-07-29, 16:01
vi skulle kunna starta en kedja om någon har den i digitalt format.
Thåström_Ebba_91
2006-07-29, 16:07
vi skulle kunna starta en kedja om någon har den i digitalt format.
hur menar du då?
najziganeo
2006-07-29, 17:24
Den som har den på datorn bränner en kopia och skickar den till den som står först i kedjan, han bränner den och skickar till nästa, han till nästa osv osv tills kedjan är slut.. Många andra FAN forum gör liknande grejer med bootlegs
fasst bara så ni vet så är det ingeen bra film aallls! ^^ man ska vara stark om man orkar se hela
Tumba..För att vara helt ärlig...så är den totalt värdelös filmen :)
Thåström_Ebba_91
2006-07-29, 17:28
okej! men då ska ju den som äger filmen från börjar inte behöva ta något betalt tycker jag.
Jag skulle väl kunna ta 50kr för den då på dvd och med ett fint omslag :)
Det är taget!:)
Mona_Tumba
2006-07-29, 21:51
bara skicka mig ett pm ni som vil ha den =)
CharlesHårfager
2006-07-29, 22:52
Är det ingen som skulle kunna tänka sig att skicka den gratis, över tex msn eller från något såtnt där program och lägga in en länk här?
Mona_Tumba
2006-07-30, 10:55
Jo så skulle vi kunna görsa istället, jag e inte girig,, tänkte bara om nån ville ha som dvd men jag kan rippa den, det är knappast så att nån lär byr sig om upphovsrätten på den.. sen laddar jag yupp den på piratebay. låter det ok ?
edit: Vissa har ju faktiskt smalband också kom jag på ^^
Thåström_Ebba_91
2006-07-30, 10:56
lägg gärna upp den piratebay.
MagnusAndersson
2006-07-30, 22:29
sen laddar jag yupp den på piratebay. låter det ok ?
edit: Vissa har ju faktiskt smalband också kom jag på ^^
Har du lärt dig att ladda upp på piratebay då? Dina tidigare upplägg där har ju inte varit någon hit;)
För er som desperat vill se filmen men inte känner att ni måste ha den i er ägo: Kolla närmsta bibliotek. Där kan den finnas.
Flykt_soda
2006-10-29, 13:50
jag har också viljat se den, men hittar den inte nånstans :confused:
http://www.gotlib.goteborg.se/search*swe/w?SEARCH=frusna+leoparden
svartvinyl
2006-10-29, 18:43
fast det hade vart bra om man hade bott i gbg då :P lite för långt mellan skåne o gbg, tycker jag allt. men vem ska man vända sej till om man vill ha filmen dårå? för jag har velat ha den länge :)
Skulle d inte vart för jag saknar såndär grejj för o kopiera VHS'er kunde jag ta't kopia av den o skickat (som nån sa...tror ingen hadde brytt sej! xD)
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.