handdator

Visa fullständig version : PLP-Vinyl till salu/byte

StoraStyggaJohan
2006-08-04, 18:29
Tja! Jag undrar om någon är intresserad av att köpa eller byta till sig en vinyl av första plp-albumet?

http://www.thastrom.se/diskografier/thastrom/disko_plp_plp.htm
Alltså detta album på vinyl. Kan tänka mig att byta mot andra thåström-relaterade saker.

Om ni är intresserade så skriv till mig på msn, adda mig om ni inte har mig där redan: storastyggajohan@hotmail.com

+ska väl kanske tilläga att jag helst byter... :)

Niklas
2006-08-04, 18:39
jag är defintivt sugen att köpa den, men min msn funkar inte som den ska...

och jag har nog ingenting du vill byta emot, men är villig att betala istället:)

skicka ett PM om du vill sälja istället för att byta den..

StoraStyggaJohan
2006-08-05, 16:54
Om någon har nåt kul att byta med så hör gärna av er... Det är några som är intresserade hittills, men jag är alltid öppen för diskussion:)

pulshuvud
2006-08-10, 22:23
Hur mycket kan man sälja en Peace Love & Pitbulls-vinyl (MVGLP 105) för? Jag köpte min idag av en kompis för 50 kr. han hade hittat den på kupan för en tia men gillade inte musiken så jag fick köpa den.

StoraStyggaJohan
2006-08-11, 00:25
Hur mycket kan man sälja en Peace Love & Pitbulls-vinyl (MVGLP 105) för? Jag köpte min idag av en kompis för 50 kr. han hade hittat den på kupan för en tia men gillade inte musiken så jag fick köpa den.
man kan ha tur och hitta efel för 20 spänn som min kompis gjorde.. man kan alltid fynda...

MagnusAndersson
2006-08-11, 00:29
Tja! Jag undrar om någon är intresserad av att köpa eller byta till sig en vinyl av första plp-albumet?

http://www.thastrom.se/diskografier/thastrom/disko_plp_plp.htm
Alltså detta album på vinyl. Kan tänka mig att byta mot andra thåström-relaterade saker.

Om ni är intresserade så skriv till mig på msn, adda mig om ni inte har mig där redan: storastyggajohan@hotmail.com

+ska väl kanske tilläga att jag helst byter... :)

Att du inte lägger ut den på tradera istället....

StoraStyggaJohan
2006-08-11, 00:33
Att du inte lägger ut den på tradera istället....
jo jag vet.. men det är ett sånt krångel med tradera.. har aldrig gillat det.. + att här vet man att nån som VERKLIGEN vill ha den får den.. inte bara den som har mest pengar...

MagnusAndersson
2006-08-11, 00:34
jo jag vet.. men det är ett sånt krångel med tradera.. har aldrig gillat det.. + att här vet man att nån som VERKLIGEN vill ha den får den.. inte bara den som har mest pengar...

hehehehe :D så ädelt av dig johan.....

Daniel
2006-08-11, 12:57
Ja johan du som e så ädel å snäll kan du inte lägga upp live inspelningarna du har på video här i bootlegtråden ;) haha. Du sitter ju till och med å håller på live inspelningar med plp din lilla egoist ;)

StoraStyggaJohan
2006-08-12, 01:23
Ja johan du som e så ädel å snäll kan du inte lägga upp live inspelningarna du har på video här i bootlegtråden ;) haha. Du sitter ju till och med å håller på live inspelningar med plp din lilla egoist ;)
På vhs ja..

Daniel
2006-08-12, 20:04
På vhs ja..
Bara viljan finns ;)

StoraStyggaJohan
2006-08-12, 22:29
Bara viljan finns ;)
kostar pengar... ska fixa det när jag köpt en kombinerad inspelningsbar dvd/vhs

Daniel
2006-08-14, 20:16
de e de nog många som ser fram emot :)