handdator

Visa fullständig version : Malmöfestivalen

BobboViking
2006-08-15, 18:04
Mikael Wiehe ska ha en spelning för att han fyller 60 år. I festival programmet står det att han gästas av hemliga artister, tror ni på att Thåström gömmer sej bland dom hemliga?

JPD
2006-08-15, 18:51
Skulle tro det er en ganske stor sjanse for at Thåström er blandt gjestene.

johny_boy
2006-08-15, 19:06
på Wiehes sida www.mikaelwiehe.se står följande angående malmö festivalen..

Hej Mikael !!

Har länge velat se dig live och jag såg på hemsidan att du skulle spela i malmö på festivalen den 24/08.
Jag bara undrar vilken tid du kommer att spela. Blir det på dagen så får man ju ta ledigt från jobbet..

Mvh John från Simrishamn

Hej John!

Konserten börjar kl. 19.00. Det är mest andra artister (vet ej vilka, det ska bli en överraskning) som sjunger mina sånger. Jag är med lite grann på slutet.
Vänliga hälsningar

Mikael Wiehe

han var ju förövrigt på björn afselius minnes konsert.. så jag tror ett det finns en bra chans att han dyker upp

BobboViking
2006-08-15, 19:17
Härligt :)

Träsoppa
2006-08-15, 19:24
Ta med dig nåt och filma, Bobbo. Så får vi som inte kan åka dit se det ändå, ifall det nu inträffar. :)

Majsan
2006-08-15, 19:28
Med tanke på att Thåström innan han spelade Keops pyramid i somras presenterade den som sin favorit progglåt från sitt favorit proggband så... och att det är andra artister som ska sjunga Wiehes sånger. Chansen verkar vara stor, don't miss it for the world!! :) Filma! :)

najziganeo
2006-08-15, 21:49
jag ska dit iallafall, bor så pass nära. Kan försöka spela in med hyffsat ljud.

arash
2006-08-16, 04:31
gott folk. filma så att vi andra får uppleva det me! :d

BobboViking
2006-08-16, 13:19
Jo vi ska göra så gott vi kan. Men om Wiehe på sin sida skrivit att han bara é med på slutet och att andra artister ska lira hans låtar för att han fyller 60 år så é ju Thåström utan tvekan där. Han var ju på Björn Afzelius hyllning och så har han lirat fred med dom och så. Thåström SKA vara där :D

Mona_Tumba
2006-08-16, 16:49
Fan va nice, om Thåstöml irar där. då blri det ös.. men men förövrigt så läste jag nogåt väldigt kul påWihes sida precis...

Hej
Jag bara undrar varifrån namnet Hoola Bandoola kommer?
För övrigt en god jul och ett gott nytt år.

MVH Anders, Falkenberg

Hej Anders!
Hoola Bandoola är det stridsrop som myrorna använder när de ska erövra Kalle Ankas picknick-korg.
Vänliga hälsningar.
Mikael Wiehe

Hahah så jävla klockrent :D

Camensky
2006-08-16, 16:50
Fan va nice, om Thåstöml irar där. då blri det ös.. men men förövrigt så läste jag nogåt väldigt kul påWihes sida precis...

Hej
Jag bara undrar varifrån namnet Hoola Bandoola kommer?
För övrigt en god jul och ett gott nytt år.

MVH Anders, Falkenberg

Hej Anders!
Hoola Bandoola är det stridsrop som myrorna använder när de ska erövra Kalle Ankas picknick-korg.
Vänliga hälsningar.
Mikael Wiehe

Hahah så jävla klockrent :D
:) Wiehe verkar vara en kul pys.

Fast det riktiga skälet har jag för mig att det var för att de ofta sa Hoola Bandoola om något var bra eller nåt, och sen blev det då HBB.

BobboViking
2006-08-16, 23:05
Näj jag har hört den med myrorna. Sändes alltid på Julen förut den sänds inte i svt.s sån kalle anka jul längre.

Men dom säger hoolabandoola hela tiden :)