Visa fullständig version : "President"
Ja, visst känns det juste att se Thåstöm för 22 år sen sjungandes President så klockrent. Jag menar känslan och intentionen tycks vara den samma...
Trelleborgaren
2006-08-25, 00:42
såg ut som asp
pulshuvud
2006-08-25, 01:13
eh jag hänger inte med... det är väl Gurra som spelar på studioversionen?
pulshuvud
2006-08-25, 01:14
Vänta, snackar vi om Du Ska Va President? Låten som släpptes på singel 1984? Det är Gurra som spelar på den
Sorry, jag har inget att ge i utbyte....punkt.
pulshuvud
2006-08-25, 01:26
Vem är Gurra?
Ebba Grön, Rymdimperiet och tidiga Imperiets trummis
Jo jag kan tänka mig det.
Min dotter försöker alltid veta mer än mig, det är min kompis pappa**** säger hon...
och det är nog kanske det :-)
Jag jag vet att hon har rätt.
pulshuvud
2006-08-25, 01:59
vadå, menar du att jag är din dotter?
Oavestt vilka musiker mer än J.T. så är låten ett faktum.
MagnusAndersson
2006-08-25, 07:53
Oavestt vilka musiker mer än J.T. så är låten ett faktum.
Skön "tripp" inatt anima?
vadå, menar du att jag är din dotter?
Jag har också alltid funderat på det. Stämmer det då? ;)
Camensky
2006-08-25, 09:28
Jag har genomskådat dig Anima, du låtsas bara.
The Fucking Easterbunny
2006-08-25, 10:44
Skön "tripp" inatt anima?
hahahahahahaha
pulshuvud
2006-08-25, 12:55
Jag försökte fatta vad hon menade men blev inte klokare för det...
Jag försökte fatta vad hon menade men blev inte klokare för det...
Men, du---är du orutinerad?
Försök aldrig fatta vad "den" skriver...bara håll med, jag tror man kommer längst på det...
Vad? Vem? Vaddå? Jag vet inte varför ni inte fattar eller tror att jag är förvirrad elller tror att jag vet eller tror. Bara mitt uttalande då, som jag antagligen inte borde gjort, det var ju egentligen min dotters. Jag vet ingenting om någonting. Jag vill inte veta, det är så historiskt, så jag bryr mig inte idag.
Intressantare är väl dagens musiker, händer det något, har T någon juste uppbackning?
pulshuvud
2006-09-01, 23:55
Vad? Vem? Vaddå? Jag vet inte varför ni inte fattar eller tror att jag är förvirrad elller tror att jag vet eller tror. Bara mitt uttalande då, som jag antagligen inte borde gjort, det var ju egentligen min dotters. Jag vet ingenting om någonting. Jag vill inte veta, det är så historiskt, så jag bryr mig inte idag.
Intressantare är väl dagens musiker, händer det något, har T någon juste uppbackning?
Hmmm......
Genomskådat.,..ah vad patetiskt... genomskådat vad? Finns inget att genomskåda jag är helt genomskinlig här.
Genomskådat.,..ah vad patetiskt... genomskådat vad? Finns inget att genomskåda jag är helt genomskinlig här.
Nej, det tycker jag inte du är, bara väldigt svårförstådd. :)
Pushuvud och jag har haft döttrar i samma grundskoleklass?....?
Ett klargörande direkt då. Myrsjö.
Jag cyklade nog lite för fort. Tanken fortplantades....ni vet hur det kan bli. Som sagt, jag är igenomskinlig, ....vilken befrielse är inte det. :-)
Anima, går det bra för dig...i konversationen..? :-)
pulshuvud
2006-09-03, 00:10
Pushuvud och jag har haft döttrar i samma grundskoleklass?....?
jaså det har vi?
MagnusAndersson
2006-09-03, 00:17
Jag cyklade nog lite för fort. Tanken fortplantades....ni vet hur det kan bli. Som sagt, jag är igenomskinlig, ....vilken befrielse är inte det. :-)
hmmm.. du behöver vård anima
Verkar som vår vän har lyssnat på monolog lite för mycket...
Jag vet inte hur jag ska tackla detta, men plötsligt förstod jag hur inläggsförfattaren tänkte när den skrev inlägg 24,25 och 26. Ska jag bli orolig, eller kan det bero på svampen jag åt förut? :D
pulshuvud
2006-09-03, 19:47
Jag vet inte hur jag ska tackla detta, men plötsligt förstod jag hur inläggsförfattaren tänkte när den skrev inlägg 24,25 och 26. Ska jag bli orolig, eller kan det bero på svampen jag åt förut? :D
berätta! :D
berätta! :D
OK,
Inlägg 24: A läste igenom tråden lite slarvigt och trodde att ni hade haft döttrar i samma klass, eftersom ordet döttrar figurerade tillsammans med ditt namn.
Inlägg 25: A tar åt sig av mitt inägg (23) och försöker göra sig förstådd genom att avslöja var dottern gick/går i skola.
Inlägg 26: A har hunnit läsa igenom hela tråden noggrannt och upptäcker att hon/han missuppfattat detta med döttrar i samma klass. A var för snabb i vändningarna, "cyklade" lite fort. Och det har väl hänt en annan också, man drar lite för snabba slutsatser ibland. :)
Den här svampen borde ni prova, folks! :D
Jag tyckte att klippet på Imperiet från Moderna Museet var härligt att se. Jag var själv där och såg koncerten. Jag stod dock inte så långt fram att jag såg dem så tydligt som man ser på filmen. Därför var det extra roligt att se filmen.
Det är inget som stämmer här någonstans hittills eller ännu,,,,
Det verkar väldigt krångligt..
A läste inte igenom tråden.
A startade tråden.
A läste igenom "tråden" i natt, och överväldigades, (svärt att få det rätt) av allas meningar. Intressant.
Jag får väl be om ursäkt för den förvirring jag ställt tilll, om nu någon blivit förvirrad. Någon påstod att jag behöver vård.... ja...massage tack (hade du annat förslag så ge mig tips), lite kli på ryggen kanske. Jag vet inte men låten Du ska va president är inte kopierbar, den är enastående och suverän.
Parlophone
2006-09-09, 22:52
A: Tycker du om låten monolog?
Ja det gör jag antagligen, om författaren är T., jag vet inget T har skrivit eller sjungit som givit mig någon form av aversion. Tvärtom, jag blir så glad att han skriver det jag tänker eller tänkt.
Att fråga mig om jag tycker om, är att leda m
ig in på vad jag tycker om. Jag älskar (brukar sällan det ordet) skuggan på Blå himlen bar...
Den bästa låten/texten någonsin.
Om man bortser från Guld och döda skogar, den amerikanske officeren, hela plattan Synd, Tiggarens tal....nej det här går ju inte....
MagnusAndersson
2006-09-10, 00:56
nej det här går ju inte....
Nej det gör det ju verkligen inte. Vad skönt att du insett det.
Ja, så kan man slappna av då.
Men nog är låten om den amerikanske officeren väldigt speciell, och talande för mycket som ingen vågar tala om.
Jag äter med kviv och gaffel, när jag behöver använda två bestick. Kniv & gaffel.
MagnusAndersson
2006-09-23, 02:17
Jag äter med kviv och gaffel, när jag behöver använda två bestick. Kniv & gaffel.
Hehehe behövde du redigera det inlägget?
Frågan är snarare på vilka premisser du överhuvudtaget begär ordet i sammanhanget.?.
MagnusAndersson
2006-09-23, 03:04
jag begärde inte ordet jag bara skrev.... nya regler i forumet?
Nej, hur skulle jag annars rättfärdiga mitt inlägg. ? Du behöver inte skaffa dig en advokat......
Magnus >> Är du lite opp beträfff
Är du lite avvaktande mot invandrare?
Ä
Magnus Andersson hsr skapat sig en bild av mig, utifrån min medverkan
! Jag skrattar inte , gråter inte, jag låter mig inte skrämmas. Men nog är det på sin plats att mobilisera de krafter som finns?
Som för de flesta i landet, år det väl ett frågetevkrn hur SD och NS kommit till tals? Hur värvades väljarna?
haha, fan va kul läsning denna tråden är, Mange kan jag få va din advokat?
MagnusAndersson
2006-09-23, 19:46
haha, fan va kul läsning denna tråden är, Mange kan jag få va din advokat?
Jag vet inte vad jag står åtalad för men menar hon/hon att jag stödjer främlingfientlighet kan hon/han ta sig i röven......
Såg inte detta förrens nu eftersom jag aldrig läser Anima inlägg när jag e nykter....
Kalle du är min man försvara på!
BANZAI!!!!!!! HALLANDSHÄMNAREN ÄR LÖS!!!!!!!!!!
Gregor Samsa
2007-12-18, 00:06
Tidernas tråd!
Av någon anledning missade jag denna då det begav sig. Återupprätta?
Tidernas tråd!
Av någon anledning missade jag denna då det begav sig. Återupprätta?
Visst är det...Läser faktiskt igenom den ibland då och då:D
Gregor Samsa
2007-12-18, 00:26
Visst är det...Läser faktiskt igenom den ibland då och då:D
Kände faktiskt inte till den, trots att jag var aktiv forumare när den "föddes". Men gud var kul. En viss forumare som postar i tråden var tamigfan i högform. Du vet nog vem jag menar.. ;)
Kände faktiskt inte till den, trots att jag var aktiv forumare när den "föddes". Men gud var kul. En viss forumare som postar i tråden var tamigfan i högform. Du vet nog vem jag menar.. ;)
haha, vem kan det va?:rolleyes:
Det ända som saknades i denna tråden är Manges Slutaknarka.se kommentarer:)
Gregor Samsa
2007-12-18, 00:38
haha, vem kan det va?:rolleyes:
Det ända som saknades i denna tråden är Manges Slutaknarka.se kommentarer:)
Namnet börjar på A... :rolleyes:
De känner jag inte till... Exempel?
pluttskrutt
2007-12-18, 00:38
Det är inget som stämmer här någonstans hittills eller ännu,,,,
Det verkar väldigt krångligt..
Så kände jag med.
Namnet börjar på A... :rolleyes:
De känner jag inte till... Exempel?
mm, det var liknande trådar, fast lite kortare där "A" flummade i vanlig dimma, så efter varje kommentar så skrev mange www.slutaknarka.se eller ngt liknande...förbannat roligt om man har den humorn:)
Gregor Samsa
2007-12-18, 00:46
mm, det var liknande trådar, fast lite kortare där "A" flummade i vanlig dimma, så efter varje kommentar så skrev mange www.slutaknarka.se eller ngt liknande...förbannat roligt om man har den humorn:)
Låter skoj, helt klart...
Det är illegala substanser det handlar om? Det har inget med hjärnans utveckling att göra? ;)
Låter skoj, helt klart...
Det är illegala substanser det handlar om? Det har inget med hjärnans utveckling att göra? ;)
Jag vet inte vad som döljer sig bakom inläggen, tänker inte spekulera heller, men min mening är att allt inte verkar som det ska, men i lagom dos är det roligt att läsa:)
Gregor Samsa
2007-12-18, 00:50
Jag vet inte vad som döljer sig bakom inläggen, tänker inte spekulera heller, men min mening är att allt inte verkar som det ska, men i lagom dos är det roligt att läsa:)
Du har så rätt. I den här tråden briljerar A verkligen... :)
CaVEMaN93
2007-12-19, 17:06
Vem är Gurra?
oj, hjälp de brinner va ?!
Men herregud! Anima är ju helt underbar! <3 <3 <3 :D
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.