handdator

Visa fullständig version : Tillfälligheterna gör tillfället

PapaSan
2006-10-09, 02:56
Minns ni, ja det gör ni för det hörs ju på bootleg/liveupptagningen från Annexet, då i början av "släpp aldrig in dom" (finns säkert en tråd om det på forumet..) så skriker ju en förvirrad själ, "thåström jag vill bära ditt barn".
Se där, ni minns! Vad var det jag vile nu, jo just det, min unge har bytt gymnasium av orsaker som inte har med det här att göra, men i hennes nya klass så av en tillfällighet så pratade dom musik och då Thåström. Då visade det sig att en tjej som går i klassen var den som skrek..
Nu var ju inte min unge precis den som tyckte att det var så himla passande där på Annexet, så hon sa till klasskompisen: "vet du hur dissad du blev på Thåström-forumet?" och tillade i nästa andetag, "min far sa att han ville smiska upp den snorunge som skrek och tammefan förstörde hela inledningen av låten". Klasskompisen sa inte ett ljud mer den rasten.
Lustigt hur det kan bli ibland.

imandi
2006-10-09, 15:53
"min far sa att han ville smiska upp den snorunge som skrek och tammefan förstörde hela inledningen av låten".

Avdelningen min pappa är mycket starkare än din pappa :cool:

Camensky
2006-10-09, 16:00
"vet du hur dissad du blev på Thåström-forumet?" och tillade i nästa andetag, "min far sa att han ville smiska upp den snorunge som skrek och tammefan förstörde hela inledningen av låten".
Härligt att vi hjälpte någon att förstå att denne felat. :)

Niklas
2006-10-09, 16:26
jag stod ungefär 2-3 meter ifrån dom där, jvälar vad förbannad jag var på dom, det var ju inte första eller sista gången doms krek...

sa till dom 2 gånger tror jag...

pulshuvud
2006-10-09, 16:57
jag stod ungefär 2-3 meter ifrån dom där, jvälar vad förbannad jag var på dom, det var ju inte första eller sista gången doms krek...

sa till dom 2 gånger tror jag...
vad sa du? :D

Niklas
2006-10-09, 17:31
en av gånger sa jag något i stil med: käften, ni stör grymt mycket...

sen vet jag att min polare också sa någonting... vet däremot inte vad..

thehaters
2006-10-09, 19:47
[QUOTE=Niklas]en av gånger sa jag något i stil med: käften, ni stör grymt mycket...
sen vet jag att min polare också sa någonting... vet däremot inte vad..[/

var detta 14:de eller 13:de?..jag var där den 14:de och då märkte jag bara av nån gubbe som skrek: var e vargen pimme??....var e vargen!? o.s.v.

Niklas
2006-10-09, 20:32
en av gånger sa jag något i stil med: käften, ni stör grymt mycket...
sen vet jag att min polare också sa någonting... vet däremot inte vad..

var detta 14:de eller 13:de?..jag var där den 14:de och då märkte jag bara av nån gubbe som skrek: var e vargen pimme??....var e vargen!? o.s.v.

detta var den 13:de inte nog med att dom störde, sen var dom fula också..

snälla missa inte den ironin, någon!

och jag rättade till din quote i mitt inlägg, rekommenderar att du gör det i ditt med:D