Visa fullständig version : samling #5
i maj kommer en Ny!!! imperietsamling, med låtar vi alla hört tidigare.
enligt rykten ska det vara thåström som valt låtlistan denna gång. dock inte 100 säker
enligt rykten ska det vara thåström som valt låtlistan denna gång. dock inte 100 säker
April April .............
Camensky
2007-04-01, 12:10
April April .............
No no, det kommer faktiskt en ny Imperietsamling snart, det är inget skämt.
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=726673&nav=908&navroot=902&page=product
Inte ens på en dubbelplatta med 28 låtar så lyckades Imperiets bästa (?) låt komma med, Kom ihåg (den fria världen).
haha, april april, hade glömt bort det helt. måste sätta fart här hemma, blåsa lite folk.
men detta är ingen april. heller inte turnén.
Camensky
2007-04-01, 12:59
Inte ens på en dubbelplatta med 28 låtar så lyckades Imperiets bästa (?) låt komma med, Kom ihåg (den fria världen).
Nej, istället valde de att lägga med den allra bästa låten; Fred.
Men Offret och Holländskt Porslin är med, det gillar jag jallafall..
MagnusAndersson
2007-04-01, 14:39
Det är väl mnw som ger ut denna och om jag inte minns fel var väl Thåström rätt "trött" på dem. Konstigt om han väljer ut låtar åt dem då.
Förresten är det här säkert samma skit som med den senaste ebbasamlingen. Gör något åt hardcorefansen istället för att kränga skivor till gemene man.
ROPEN SKALLA IMPERIETBOX ÅT ALLA!
ROPEN SKALLA IMPERIETBOX ÅT ALLA!
Word!........
Amen! ingen bibel fortfarande vad är de här!?
Parlophone
2007-04-01, 18:29
Amen! ingen bibel fortfarande vad är de här!?
haha,klockren;)
bara jag som saknar vad tror du hon vill ha?
Gärna live
Camensky
2007-04-01, 20:51
bara jag som saknar vad tror du hon vill ha?
Gärna live
Den från '2:a augusti' är helt sjukt bra.
Den från '2:a augusti' är helt sjukt bra.
right kid
Nähe, nu ska det skrivas i förslags tråden, jävla 10 teckensregel...
ZZZzzzzz... vad tillför den skivan?
Och "Märk hur vår skugga" och "Balladen om Briggen Blue Bird av Hull" var de såklart tvunga att slänga med igen :/
No no, det kommer faktiskt en ny Imperietsamling snart, det är inget skämt.
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=726673&nav=908&navroot=902&page=product
det va som fan, trodde till 100% på ett aprilskämt här
men det är väl bara för jag inte tycker en "ny" best of Imperiet tillför så mkt till världen..
men naturligtvis köper jag den ändå
haha, april april, hade glömt bort det helt. måste sätta fart här hemma, blåsa lite folk.
men detta är ingen april. heller inte turnén.
haha, sorry Robban
Klart man köper den, men känns ju som att man skulle kunna släppa nåt annat med Imperiet iställe för ytterligare en samling.
Tråkigt att inte några Engelska låtar är med.
turist_i_tillvaron
2007-04-11, 23:25
Jag fattar inte hur det har kunnat missa att ta med bibel en gång till, den är ju fan nästan bäst
Mona_Tumba
2007-04-12, 21:00
släpper dom inte nytt material ka ndom väl släppa en fet livebox.... med dvd då såklart
släpper dom inte nytt material ka ndom väl släppa en fet livebox.... med dvd då såklart
Ropen skalla, live-DVD åt alla!:D
Ett gäng grymma live-dvd:er från Thåis hela karriär vore nåt att tortera släkt och vänner med! Fan vad gött det skulle va!:rolleyes:
Mona_Tumba
2007-04-12, 21:10
Ett gäng grymma live-dvd:er från Thåis hela karriär vore nåt att tortera släkt och vänner med! Fan vad gött det skulle va!:rolleyes:
en hel jävla låda, o på lådan ska det stå från Rågsved till Amsterdam, eller Från Rågsved till Hamburg
Skulle kunna tänka mig liknande upplägg som Led Zeppelin-dvd:n som kom för några år sedan. Men fler skivor skulle såklart behövas (Zep-dvd:n var två skivor för att dokumentera en drygt tio-årig karriär, så i Thås fall skulle det behöva bli sex dvd:er - yes!)
Drömma kan man ju göra...
Camensky
2007-04-13, 08:44
en hel jävla låda, o på lådan ska det stå från Rågsved till Amsterdam, eller Från Rågsved till Hamburg
Skulle kunna tänka mig liknande upplägg som Led Zeppelin-dvd:n som kom för några år sedan. Men fler skivor skulle såklart behövas (Zep-dvd:n var två skivor för att dokumentera en drygt tio-årig karriär, så i Thås fall skulle det behöva bli sex dvd:er - yes!)
Drömma kan man ju göra...
Fan, jävligt konstigt att det inte släpps nåt sånt. Fast det är väl så mycket enklare att släppa Boxen igen, återsläppa de gamla Ebbaplattorna, göra en ny Ebbasamling, göra en ny Thåströmsamling och då kasta på två Imperietlåtar samt göra en ny Imperietsamling.
Det känns ju som att MNW vill tjäna deg, konstigt att de inte släpper det folk verkligen vill köpa. Fast de är väl lata och tar det lätta före det bra.
Alla dessa samlingar, man börjar fan tröttna. :(
Nej, nu längtar jag tills boken kommer!
svartvinyl
2007-04-18, 21:53
jafan, boken xD
JorjanKlykan1973
2009-03-17, 08:53
Konstigt om han väljer ut låtar åt dem då. Förresten är det här säkert samma skit som med den senaste ebbasamlingen. Gör något åt hardcorefansen istället för att kränga skivor till gemene man.
--------------------------------
Tagna Hög Noter (http://www.bastakuponger.se/Kategorier/Musik/)
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.