handdator

Visa fullständig version : Ebba Grön boxen

Thåström_Ebba_91
2007-10-08, 21:52
Vad hände med den nya Ebba Grön boxen som skulle kommit ut?

Samurai
2007-10-08, 22:01
Vad hände med den nya Ebba Grön boxen som skulle kommit ut?

oj att det skulle komma ut en ny, det hade jag ingen aning om. :confused: Undrar om den skulle sett likadan ut som den förra.

Camensky
2007-10-09, 02:27
MrC skrev något i en annan tråd om att den blivit inställd. Dock vet jag inte om han vet det eller om han bara fyllesladdrar som vanligt, det är ju trots allt måndag.

MrC
2007-10-09, 12:43
MrC skrev något i en annan tråd om att den blivit inställd. Dock vet jag inte om han vet det eller om han bara fyllesladdrar som vanligt, det är ju trots allt måndag.

Shut up bitch. Får förtydliga mig där, jag bara spekulerade lite. Jag vet aldrig något, jag bara gissar.

Camensky
2007-10-09, 21:53
Shut up bitch. Får förtydliga mig där, jag bara spekulerade lite. Jag vet aldrig något, jag bara gissar.
Det har du iofs rätt i, dumt av mig.

MrC
2007-10-10, 01:42
Det har du iofs rätt i, dumt av mig.

Mycket dumt. Att lita på mig är ju lika dumt som att tolka en mening som avslutas med ett frågetecken som sanning eller att lita på wikipedia.

Camensky
2007-10-10, 05:44
Mycket dumt. Att lita på mig är ju lika dumt som att tolka en mening som avslutas med ett frågetecken som sanning eller att lita på wikipedia.
Eller att bjuda dig på sambuca och lakritsshots när du fyller år. Eller som att tro att Martin kommer in på klubbar. Eller som att gå ut med Amanda och mig efter att jag varit på jobbfest. Eller kanske som att tro att Per kan vakna av egen vilja. Eller som att...

kuhlin93
2007-10-16, 14:21
Det står i nya numret av "OKEJ" att ebba Grön boxen ska ges ut igen iaf...:confused:

antikropp
2007-10-16, 14:48
Det står i nya numret av "OKEJ" att ebba Grön boxen ska ges ut igen iaf...:confused:

Haha, okej för övrigt.

Thåström_Ebba_91
2007-10-16, 15:27

Stod det inget om när den skulle släppas?

Gregor Samsa
2007-10-16, 15:31

Haha... Den säkraste av källor.

kuhlin93
2007-10-16, 20:30
Det sa jag ju inte!!

MILLE69
2007-10-16, 20:44
Det sa jag ju inte!!

NÄÄ

det var ja samsa ,som sa det

Kalläää
2007-10-16, 21:38
Det står i nya numret av "OKEJ" att ebba Grön boxen ska ges ut igen iaf...

Stod inget i kalle Anka heller:confused:

Jlpblues
2007-11-22, 17:37
Ebba Grön-boxen är planerad att komma ut första halvåret 2008 med tanke på att det då är 30-årsjubileum.

http://www.thastrom.se/diskografier/ebba/disko_ebba_antirock7.htm
http://www.thastrom.se/diskografier/ebba/disko_ebba_prorock7.htm

Den kommer att se fysiskt annorlunda ut i form av att CD 1 och 2 kommer att vara på framkonvolutets insida och CD 3 och 4 på bakkonvolutets insida och Boken integrerad mellan dem. Det är så många boxar har gjorts de senaste åren. Det har även varit diskussioner om det ska följa med en DVD eller inte i den nya utgåvan, men troligen inte p.g.a. att Thåström inte tycker att det finns tillräckligt kvalitativt material för att göra det. Även för fansens skull att de inte ska behöva köpa ytterligare en Box, men det kanske x antal gör ändå just för att den kommer vara FYSISKT annorlunda. DVD:n kanske, OM det över huvud taget blir någon, kan släppas separat framöver, MEN det är absolut ingenting bestämt.
Uppgifterna kommer från en säker källa (som det brukar heta i många sammanhang, men så ligger det faktiskt till den här gången).

stooges
2007-11-22, 23:49
Det är skandal att det bara finns Ebba the Movie tillgänglig på DVD. Fansen skiter i om det är kvalitativt eller inte, eller om man måste köpa en box till. Släpp DVDn separat så är det problemet löst, lätt som en plätt.
Vad jag vet så finns det här från TV.
Stig Larsson filmen 78
Spegeln 78
Öronaböj 79
Tv filmade när Oasen plattan spelades in, vet inte om Ebba blev inspelade, men Urin blev.
Punken o Fäderneslandet 79
Södra Station Beväpna er live från Rågsved 79
Privatfilmat som jag hört talas om.
Humlegården 79
Segels torg 80
Klubb 2000 Lund 81
Kulturama 81
Örebro 82
Ut med det bara, många hade blivit jätteglada.

Gregor Samsa
2007-11-23, 00:43
Det är skandal att det bara finns Ebba the Movie tillgänglig på DVD. Fansen skiter i om det är kvalitativt eller inte, eller om man måste köpa en box till. Släpp DVDn separat så är det problemet löst, lätt som en plätt.
Vad jag vet så finns det här från TV.
Stig Larsson filmen 78
Spegeln 78
Öronaböj 79
Tv filmade när Oasen plattan spelades in, vet inte om Ebba blev inspelade, men Urin blev.
Punken o Fäderneslandet 79
Södra Station Beväpna er live från Rågsved 79
Privatfilmat som jag hört talas om.
Humlegården 79
Segels torg 80
Klubb 2000 Lund 81
Kulturama 81
Örebro 82
Ut med det bara, många hade blivit jätteglada.
Helt riktigt!