Visa fullständig version : 18 mille
freshcrabbfish
2007-12-19, 21:06
en gång tackade thåström nej till 18 mille för 3 konsertet med ebba, efter att dom slutat alltså. om ni ville veta, haha.
en gång tackade thåström nej till 18 mille för 3 konsertet med ebba, efter att dom slutat alltså. om ni ville veta, haha.
Min farmor hade en grön spann i Italien på 1930-talet.
Thåström_Ebba_91
2007-12-19, 21:27
Ja det var ju helt rätt. Han ville väll inte att Ebba Grön skulle sluta dåliga.
Min polare sålde en gång rakblad på en Kent konsert och tjäna en hacka.
kuhlin93
2007-12-20, 12:48
Fjodor va den enda som tackade ja till det erbjudandet.
Fast jag tkr det är konstigt, förjag menar ju att Stry å Gurra va väl inte så megarika på den tiden... Stry hade väl ibnte ens vanligt jobb... så de borde ju ha tackat ja...
Trelleborgaren
2007-12-20, 14:58
Vaaa??!??! vart har du fått denna inside infon i från:confused::rolleyes:
Thåström_Ebba_91
2007-12-20, 15:59
Min polare sålde en gång rakblad på en Kent konsert och tjäna en hacka.
Ja det kan man ju förstå :P
Ja det kan man ju förstå :P
Klockrent. :D
Thåström_Ebba_91
2007-12-20, 16:01
Fast jag tkr det är konstigt, förjag menar ju att Stry å Gurra va väl inte så megarika på den tiden... Stry hade väl ibnte ens vanligt jobb... så de borde ju ha tackat ja...
Riktiga rockstjärnor spelar inte för pengar! Utan för att ha kul och att publiken ska ha kul.
Riktiga rockstjärnor spelar inte för pengar! Utan för att ha kul och att publiken ska ha kul.
Jag hade haft kul som publik^^
På den tiden? Så jävla längesedan är det väl inte...
Nämn en riktig rockstjärna för mig isåfall?
kuhlin93
2007-12-20, 18:28
På den tiden? Så jävla längesedan är det väl inte...
Nämn en riktig rockstjärna för mig isåfall?
Okej då... 9 år sedan...;)
vBulletin v4.1.9, Copyright ©2000-2013, Jelsoft Enterprises Ltd.