+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Tema Punk (intressant) + Fråga

Reg.datum
    Oct 2005

Standard Tema Punk (intressant) + Fråga

Två bilder ur videon:
    http://img213.imageshack.us/img213/480/ebba5mg0.jpg
    http://img134.imageshack.us/img134/1347/ebba2vs2.jpg

Videon:
    http://www.megaupload.com/?d=GQ2TOUAO

Vet att jag BORDE lägga denna i tråden med bootlegs fast gorde inte det för har en liten fråga också o dessutom var detta ingen bootleg utan klipp ifrån Tema Punk kvällen. Även Imperiet och Thåström solo är med.

Kollar man på hans hand (och lyssnar) när han kör "Sno från dom rika" så kör han bra mkt mer än bara "A" och "F#m" på "För det e mitt liv..." delen.
    Någon som har nån aning om vad det e för ackord (lr grejj) han kör? =/

En annan grejj är föresten hans sätt o hålla gitarren på Kåren spelningen gentemot Oasen spelningen. Av den o dömma verkar han ju inte ha kört så länge innan Oasen spelningen? I "Punk - En spark i anus på varenda jävla kotte" så verkar Thåström hålla gitarren mer åt d hållet som han håller i "Kåren" spelningen o resten av Ebba o Imperiet tiden.
    Senast redigerad av y4r0ze den 2006-08-20 klockan 07:56

Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av y4r0ze
    Två bilder ur videon:
    Videon:
    http://www.megaupload.com/?d=GQ2TOUAO
    okej. håller på att ladda ner den nu.

Kollar man på hans hand (och lyssnar) när han kör "Sno från dom rika" så kör han bra mkt mer än bara "A" och "F#m" på "För det e mitt liv..." delen.
    Någon som har nån aning om vad det e för ackord (lr grejj) han kör? =/
    okej så du vill ha det tabbat eller?

En annan grejj är föresten hans sätt o hålla gitarren på Kåren spelningen gentemot Oasen spelningen. Av den o dömma verkar han ju inte ha kört så länge innan Oasen spelningen? I "Punk - En spark i anus på varenda jävla kotte" så verkar Thåström hålla gitarren mer åt d hållet som han håller i "Kåren" spelningen o resten av Ebba o Imperiet tiden.
    seriöst, vad spelar det för roll hur han håller en gitarr? det viktiga är väl hur han spelar på den? okej ifall han hade kört beatles-styley då kan man ha frågat varför han hade gitarren så bara under en spelning. men varför bry sig när han håller den lite annorlunda?
    I'm taking my place
    In a world with different space
    No time at all exept how you move
    Be who you are
    Do what you do
    Not win or lose

Reg.datum
    Dec 2005

Standard

Vänta... fattar jag det rätt om det är tre olika klipp ni snackar om?

Punk - En spark i anus på varenda jävla kotte (var kan man få tag på det?)
    Oasen - Från Tema Punk
    Kårem 79

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av pulshuvud
    Vänta... fattar jag det rätt om det är tre olika klipp ni snackar om?

Punk - En spark i anus på varenda jävla kotte (var kan man få tag på det?)
    Oasen - Från Tema Punk
    Kårem 79
    Nej nej! E bara en video fast videon har flera klipp i sig såklart, e ihop klipp ifrån Thåströms karriär. Ang Punk - En spark i anus...så skulle jag nog kunna fixa den ifall du Pm'ar msn. Förlåt ifall jag va lite otydligt. Va skit trött när jag skrev det, fick ingen sömn natten innan.

Citat Ursprungligen postat av arash
    seriöst, vad spelar det för roll hur han håller en gitarr? det viktiga är väl hur han spelar på den? okej ifall han hade kört beatles-styley då kan man ha frågat varför han hade gitarren så bara under en spelning. men varför bry sig när han håller den lite annorlunda?
    Spelar egenkligen ingen roll, fast iom att det tidigare va nån diskution på hur länge han hadde kört gitarr men det endå är sån skillnad på hur han håller på Oasen spelning i resten av spelningarna så tänkte jag att han kanske inte har kört så mkt innan Ebba Grön iaf!

Citat Ursprungligen postat av arash
    okej så du vill ha det tabbat eller?
    Skulle va skojj ja!
    Senast redigerad av y4r0ze den 2006-08-20 klockan 23:30

Reg.datum
    Dec 2005

Standard

Nej nej! E bara en video fast videon har flera klipp i sig såklart, e ihop klipp ifrån Thåströms karriär. Ang Punk - En spark i anus...så skulle jag nog kunna fixa den ifall du Pm'ar msn. Förlåt ifall jag va lite otydligt. Va skit trött när jag skrev det, fick ingen sömn natten innan.

Spelar egenkligen ingen roll, fast iom att det tidigare va nån diskution på hur länge han hadde kört gitarr men det endå är sån skillnad på hur han håller på Oasen spelning i resten av spelningarna så tänkte jag att han kanske inte har kört så mkt innan Ebba Grön iaf!

Skulle va skojj ja!
    jag tror du citerar lite fel, det var Arash som skrev det där sista

+ Svara på ämne

Regler för att posta