Undrar om någon har möjlighet att lägga upp dom här tre videoinspelningarna, här elr på boulevarden
1. inspelningen med alla vill till himmlen från moskva
2. hitchike(?) to mars
3. radio king kong
tack
Undrar om någon har möjlighet att lägga upp dom här tre videoinspelningarna, här elr på boulevarden
1. inspelningen med alla vill till himmlen från moskva
2. hitchike(?) to mars
3. radio king kong
tack
FLYKTSODA - Ta mig i land
Har Pimme lirat i Moskva? med PLP antar jag? Det låter ju helt otroligt.![]()
Jag såg dom som ingen bjöd in...
"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008
Nej, han lirade solo. 1989.Ursprungligen postat av Gregor Samsa
Jag håller bara färgen, ingenting av mig är sant
Detta låter fullständigt... Fullständigt... Jävla skitbra! Någon måste ha nåt klipp nånstans...
"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008
det låg ju ffs på sidan förut... alltså upplagt av webmastern...Ursprungligen postat av Gregor Samsa
...att solen kunde bränna så här, det visste inte jag om vår värld...
Nån som sitter och håller på denna?; http://www.youtube.com/watch?v=5x8vcsWZdi0
"Du vet jag lever för extaser, men allt jag äger är ett sexsträngat vapen, och kanske sliter jag dej i trasor med mina så-så-så-såpbubbelfraser..."
den finns på hubben, men inte från den vinkeln........annars så går du bara in på keepvid.com, där står det hur du ska göra för att få hem en youtube-fil........Ursprungligen postat av majsan6
"...jag önskar dig allt vackert för du e, det bästa som jag vet..."
fanfanfan
Inte just den,men har för mig att toffe la upp från samma..Ursprungligen postat av majsan6
Finns isf både här och på thastromlive..
Men kan inte nån dela med sig? Ifall den inte finns kvar så att säga?Ursprungligen postat av StoraStyggaJohan