+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Två nya Imperiet t-shirts

Reg.datum
    Dec 2005

Standard Två nya Imperiet t-shirts

Alltid rött, Alltid rätt

Jag har glömt min första kyss, men jag minns klart och tydligt när jag fick Johan Mjällbys autograf

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Synd-tröjan kan vara tidernas vackraste stycke tyg. Den ska köpas.
    Jag såg dom som ingen bjöd in...

"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008

Reg.datum
    Jun 2012

Standard

Åhhh båda tröjor är skitbra! Vill ha dem som tavlor också!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gregor Samsa Visa inlägg
    Synd-tröjan kan vara tidernas vackraste stycke tyg. Den ska köpas.
    håller helt med, helt sjukt jävla fantastiskt vackert...
    "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en"

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Då var Synd-tröjan köpt och betald. Sen om jag får den är ju en annan femma... Hoppas verkligen Drella inte...dräller (höhö), då jag betalade direkt med kort (skulle ju ha ytterligare betalt för faktura. Inte en chans, hörru).

"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008

Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Tröjan kom idag och var jättefin. Men...jag måste börja erkänna för mig själv att medium inte längre är min storlek. Men det tycks ta emot.

+ Svara på ämne

Regler för att posta