Alltid rött, Alltid rätt
Jag har glömt min första kyss, men jag minns klart och tydligt när jag fick Johan Mjällbys autograf
Synd-tröjan kan vara tidernas vackraste stycke tyg. Den ska köpas.
Jag såg dom som ingen bjöd in...
"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008
Åhhh båda tröjor är skitbra! Vill ha dem som tavlor också!
Då var Synd-tröjan köpt och betald. Sen om jag får den är ju en annan femma... Hoppas verkligen Drella inte...dräller (höhö), då jag betalade direkt med kort (skulle ju ha ytterligare betalt för faktura. Inte en chans, hörru).
"I varje ögonblick hotar djup tragik, ingenting är riktigt sant och det enda man kan vara riktigt säker på är att man en dag kommer att dö ensam. Vet man det känns det underligt att göra feel good-musik. Dom som sysslar med det är antingen korkade eller så stoppar dom huvudet i sanden." - Ossler, 2008
Tröjan kom idag och var jättefin. Men...jag måste börja erkänna för mig själv att medium inte längre är min storlek. Men det tycks ta emot.