Om man kollar till 3:12 i denna video, så byter den till en konsert med Imperiet. Är det någon som vet vart den är ifrån? Och har någon resten utav bandet?
Om man kollar till 3:12 i denna video, så byter den till en konsert med Imperiet. Är det någon som vet vart den är ifrån? Och har någon resten utav bandet?
Kan eventuellt vara Melody, Stockholm 87-09-01
Har tyvärr inte tillgång till dom klippen jag har därifrån så att jag kan jämföra
*Numera omlokaliserad till Linköping!*
På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idiot kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan.
MINA bootlegs, intresserad av att byta? skicka pm eller mail
Sjysst. Då vet vi att det finns mera klipp från den spelningen. För det måste ju va den? Vem är Johan Söderberg som Thåström presenterar här?
Senast redigerad av Samurai den 2008-04-04 klockan 14:28
[QUOTE=Samurai;88419]Sjysst. Då vet vi att det finns mera klipp från den spelningen. För det måste ju va den? Vem är Johan Söderberg som Thåström presenterar här?
Johan, det är väl han i Fläskkvartetten?
"Som levande nymvas en hyd..." - Thåström talar i tungor under "Var är vargen" 2009.
[QUOTE=kuhlin93;88430]Mer om Johan och vad han jobbat/jobbar med finns här: http://www.gd.se/Article.jsp?article=124587
"Som levande nymvas en hyd..." - Thåström talar i tungor under "Var är vargen" 2009.